Vilket väder!

Vaknade för ett tag sedan av att någon granne körde med en snöslunga som levde själva fan. Det bara dånade i huvudet på mig, så jag var tvungen att kliva upp. Men jag tänkte varför kör någon med en snöslunga när det inte är så mycket snö. För sista gången jag tittade ut så var det bara lite snö på marken. Men när jag tittade ut nu höll jag på att få en chock, för det hade snöat så mycket att jag knappt såg grannens hus. Har aldrig varit med om något liknande och det fortsatte att vräka ner mängder med snö. Hoppas inte att det fortsätter att vräka ner snö så här till på tisdag, för då ska min klass ha en utedag i pagla från kl:09.30-12.45. Kommer ju vara helt dyblöt innan jag kommer hem i så fall. Men förhoppningsvis har det slutat att snöa tills dess.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej!

härlig blogg du har:)

följa varandra via bloglovin ?



Ha en bra dag!

2010-03-28 @ 11:55:15
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Jag följer din blogg nu via bloglovin. Din blogg är också fin.

2010-03-28 @ 13:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0