Två snygga tavlor

Jag måste bara visa er två snygga tavlor som jag har köpt för ett tag sedan. Dock så har dem inte kommit upp på väggen än, men jag ska ju få mitt rum om målat snart och då tycker jag att det är onödigt att få fler hål i väggen. Nu är det en orange färg på väggen, men när jag ska måla om ska det bli mörkt grått eller två svarta väggar och två vita. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Men det kommer bli skit snyggt i alla fall. Har även köpt lite turkosa saker som ska lysa upp i rummet, så att det inte bara blir mörkt. Det blev bland annat en gardin, en kudde, ett ljus, dekorationsstenar, en prydnadsgubbe och en duk. Eftersom mitt fönster är så litet så köpte jag bara en gardinlängd som jag sen ska dela på. När rummet är i ordning gjort lägger jag självklart ut bilder på före och efter. Men jag vet inte riktigt när det blir men snart hoppas jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0