Två riktiga fynd

Det blev en shopping tur på stan i hela 2 timmar. Men på SeeMe hittade jag ingenting idag, men det kommer väl snart in vårkläder. Det brukar ju komma in någonting som man gillar. Väskorna på Åhlens som mamma visade mig gillade jag inte, så där blev det heller ingenting shoppat. Gick vidare till HM och tittade. Jag blev faktiskt lite besviken, för det var inte så fint som jag trodde att det skulle vara. Men där hittade jag i alla fall en jätte fin rosa blus. Dyr var den verkligen inte, jag betalade 99 kr för den. Billigt, billigt tycker jag. Medan vi väntade på att mormor skulle ringa gick vi till Eurosko som också ligger i gallerian. Där hittade jag dagens värsta fynd. Ett par fina stövlar i svart. De hade kostat 899 kr, men det var 70% på dem. Behövde bara betala 269,50 kr för dem. Så det passade mig bra eftersom jag aldrig annars skulle ha köpt dem om de var så dyra. Det var verkligen ett kap. Det kommer bli jättesnyggt att ha de skorna till den nya skinnjackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0