Shoppat!

Blev att åka en sväng på stan idag efter skolan. Det var jag, mamma, mormor och Åse som gick en stund och tittade i olika affärer. På SeeMe hittade jag ett jättefint skärp som man kan ha i midjan. Direkt jag såg det fastnade jag för det, så jag var bara tvungen att köpa det. Jag fick betala 160 kronor för det. Det var det värt tycker jag. Hade jag inte köpt det hade jag ångrat mig och då hade det säkert tagit slut som med allt annat som man inte köper och sen ångrar att man inte köpte. Jag ser att det har blivit två fläckar på tunikan på bilden, men det är inte fläckar på den. Utan det är på kamerans lins eller nått. Så att ni inte tror att jag går omkring med smutsiga kläder. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0