Ny kamera

Den gamla kameran
Den nya kameran
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Min gamla kamera är oerhört seg när man ska ta ett kort. Som idag när jag och pappa var och bowlade och han skulle ta kort på mig. När man tar ett kort så tar det typ 3 år innan man kan ta ett till kort och det är ju inte alltid så bra. Om man till exempel ska ta kort på ett barn som inte kan sitta still och man måste skynda sig att ta ett kort. Pappa har haft två stycken kameror. En som han har köpt själv och den andra fick han av farmor när hon köpte sin nya tv, den följde med då. Han behövde inte två så jag fick den som han fått av farmor. Kameran ser ut som på bilden men den är självklart svart. Dessutom så är det ett stort plus att den nya kameran har 10,2 mega pixel och den gamla har 5,0 mega pixel. Kommer bli betydligt mycket bättre bilder nu när jag har den nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0