Moonlight bowling

Som jag har skrivit tidigare så skulle ju jag och pappa spela bowling idag. Eftersom det var ett barnkalas samtidigt som vi hade bokat tid, så fick vi spela moonlight bowling istället. Men det gjorde ju inget för det är tycker jag är mycket roligare. Jag är fortfarande lite ovan med det nya klotet. Det är ganska så mycket tyngre än mitt gamla klot. Men man vänjer sig väl. Jag och pappa hade en lite tävling mot varandra. Från början hade han en ledning på ungefär 11 poäng kanske. Men sen kom jag tillbaka och spelade bättre. På en serie fick jag en trippel strike. Efter tre spelade serier vann jag med över 44 poäng. Dagens spel blev som en träning inför matchen som jag ska spela på onsdag i Älvsbyn. Jag och några till ska möta Älvsbyn. Jag hoppas vi vinner stort. Har aldrig spelar en match förut, men det går säkert bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0