Match imorgon!

Imorgon ska jag till Älvsbyn och spela min allra första match. Jag och tre andra från min bowling träning ska få åka dit och spela en division 4 match. Vi ska samlas typ kvart i fem på bowlinghallen så att vi hinner hämta kloten innan en av föräldrarna skjutsar oss dit vid fem. Matchen börjar kl: 18.00 och då ska vi ju vara där en stund innan. Jag får se om min tumme håller, för såret har fortfarande inte läkt. Det är 4 serier som ska spelas. Man spelar en serie på den banan man först är på och sen flyttar man till banan på höger sida och spelar en serie där osv. Jag hoppas att vi får vinna över dem, eftersom det är min första riktiga match. Eftersom jag slutar skolan tjugo över två imorgon och då ska jag hem och hinna äta innan jag ska dit. Så är det inte säkert att det blir så mycket uppdatering här, men om jag hinner så skriver jag självklart lite om hur det gick och vad som hänt under dagen. Annars skriver jag på torsdag vad resultatet blev. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0