Malmberget imorgon

Tidigt imorgon ska jag och pappa åka iväg till Malmberget, för jag ska dit och spela lilla VM i bowling. Det blir en bilresa på ungefär 2½-3 timmar innan vi är framme. Första matchen börjar klockan 15.30 men då ska man vara där en kvart innan för genomgång. Man ska i alla fall spela 4 serier. Vi har hyrt ett rum i Gällivare som vi ska sova i. Jag kommer ligga på golvet på en luftmadrass med en sovsäck på. Vi ska ta med oss kamera och en videokamera så jag kommer lägga ut bilder och kanske en video där jag spelar. Tävlingen är fredag, lördag och söndag. Imorgon kväll är det invigning som vi nog ska gå på. Den här helgen kommer nog bli jätteroligt! Säkert den roligaste på länge. Skriver mer när vi är i Malmberget. Om ni vill se bilder så tittar ni in här någon dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0