Längtar till sommaren

Rotade lite i garderoben ikväll och rensade lite kläder och då fick jag syn på två av mina favorit klänningar. Just då började jag längta till sommaren och tills jag kan ha på mig dem. Börjar bli less på att ta på sig så mycket kläder att man ser ut som en jävla michelin gubbe varje gång man går ut. Men jag tror att våren är på väg, idag var det faktiskt bara 2 minusgrader ute. Så man slapp ha på sig lika mycket kläder. Bara snön smälter bort så är jag nöjd och så kan det bli några plusgrader också. Jag har mycket finare kläder som jag har på sommaren än jag har på vintern. Så det är ytterliggare en anledning till att jag längtar till sommaren, men mest längtar jag till man kan bada och sola. I år kommer jag förmodligen ha ett sommarjobb någonstans så det blir inte lika mycket ledigt, men man tjänar ju pengar. För dem pengarna ska jag köpa nya kläder, ett par skor och en ny mobil vem vet. Men det jag vet är att jag ska köpa något fint för pengarna. Den här sommaren vill jag ska bli varm och skön, gärna fint väder. Om ni går in här imorgon kan bloggen vara lite konstig för då är det nämligen dags att fixa om den. Men det är den bara i så fall medan vi fixar den, sen kommer den vara finare än så jag har den nu. Så att ni inte undrar vad jag håller på med. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"de" pengarna !!

2010-03-11 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0