Jag och bästa kompisen

Igår letade jag efter ett kort på datorn som jag skulle ha till Dagens fråga. Då hittade jag det här fina kortet på mig och bästa kompisen Maria. Vi sitter i våran bil och är på väg till Boden Alive för att se på Ola Svensson som skulle uppträda där. Kortet är taget i juni 2008 och då var jag 14 år. Då hade jag blont hår. Jättesnyggt tycker jag! Nu har jag nästan en askblond färg på håret, min vanliga hårfärg alltså. Har funderat på att göra något med håret, men jag vet inte om jag vågar. För sist jag skulle färga håret blev det knalloranget, så har blivit lite rädd för att färga håret sedan dess tyvärr. Så istället ska jag spara allt hår lika långt inklusive luggen. Jag orkar inte länge ha kort hår för det är så jobbigt man måste fixa det hela tiden. Jag och Maria har varit kompisar i över 10 år snart 11 år. Jag har känt henne så länge jag kan minnas. Bättre kompis än henne kan man inte få. Du är bäst gumman! Hon är världens bästa kompis och vi har alltid jätteroligt tillsammans. Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: cornelia

åå så fina! =))

Är ni lika gamla, varför skriver du aldrig om henne i bloggen och är du med någon annan än Maria?

ÄLSKAR DIN BLOGG EMMA !!!

2010-03-20 @ 00:15:43
Postat av: Emma

Tack! Hon är två år yngre än mig jag fyller ju 16 år och hon 14 år i år. Har inte tänkt på de att skriva om henne förut och jag är mest bara med henne.

2010-03-20 @ 08:15:38
Postat av: cornelia

Okej.. men eftersom du skrivir om allt du gör på dagarna och hon aldrig är med... så är du aldrig med henne? Tycker du mer om att vara hemma med familken? :)

2010-03-20 @ 10:55:31
Postat av: Emma

Jag har inte kunnat vara med henne på ett tag för hon har gjort massa annat. Självklart tycker jag om att vara med kompisarna.

2010-03-20 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0