29 Mars 2010

På engelskan som var första lektionen fick vi fortsätta arbeta med våra framtidsplaner och fyra stycken fick ha muntligt nationellt prov. Men jag var ingen av dem som fick ha det, som tur var. På svenskan började vi spela läs och spela spelet, men vi hann inte spela klart eftersom lektionen var så kort. Sen hade vi en timmes lunch och då gick jag och åt för jag var så förbaskat hungrig. Jag åt väl för lite till frukost imorse antar jag, men då åt jag desto mer nu på lunchen. Sen på SO:n gjorde vi inget speciellt, vi gick bara igenom något vi skulle kunna till provet. Desto roligare var det på musiken, för då fick vi spela "Blinka lilla stjärna" på keyboard och några andra låtar plus lära oss att stämma en gitarr och spela lite. Musiken börjar bli mycket roligare nu när vi får spela instrument och inte bara sjunga. Tog bussen hem som vanligt och nu är man äntligen hemma. Nu blir det att snabbt göra middag och sen åka iväg på bowlingträningen som börjar klockan fem. Det kanske är min sista träning i BBS, för det är egentligen bara för killar. Om jag vill spela i division 4 så måste jag byta till BKK som är för tjejer. Men det tar emot lite när tränaren är så bra i BBS. Men vill jag ta mig uppåt så måste jag nästan byta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0