Första dagen

Äntligen var första dagen här på lilla VM. Jag och pappa kom till bowlinghallen i lagom tid. Så jag hann till och med spela 3 serier innan tävlingen började. Innan vi fick börja spela var det genomgång där vi fick veta viktiga saker. Sen var det uppvärmning på 10 minuter innan den riktiga tävlingen började. Jag fick vara med en tjej som hette Lina och kommer från Piteå. Alldeles i början av första serien var jag jättenervös, men sedan släppte det. Första serien fick jag skapliga 144 poäng. De två kommande serierna blev ungefär lika med 150 och 146 poäng. Den sista serien för dagen fick jag 127 poäng. Sammanlagt blev det 567 poäng. Jag vet att jag kan mycket bättre och det ska jag visa dem i morgon. Så den här dagen tar jag som uppvärmning. Nu kan jag ju banorna mycket bättre också, så det kan bara bli bättre. Speciellt när jag ligger på 3:e plats efter dagens insats. Då vill jag ju i alla fall försvara den 3:e platsen eller försöka klättra med poäng och få en bättre placering. Här är en bild på mig när jag spelar och jag lägger strax ut en video när jag gör en strike. Önska mig lycka till! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0