En runda på stan!

Efter skolan åkte jag, Emil och mamma till stan och fikade. Sen gick vi till gallerian och tittade efter en jacka till Emil. Han har växt ur sin gamla. Vi gick in en sväng på SeeMe och kikade lite sen. Jag fick visa mamma om det är något som jag önskar mig till jag fyller år om 2 veckor. Där hittade jag en super snygg skinnjacka som jag vill ha. Den var svart och var jätte tuff. Det var den snyggaste skinnjackan jag har sett på länge. Alla andra gånger jag har sett en skinnjacka har den antingen varit för liten eller inte varit så snygg. Så jag hoppas att jag får den. Innan vi gick till bilen sprang vi in på EuroSko. De var massor med skor som det var 50% på. Där hittade jag ett par stövlar med lagom höga klackar så att jag kan gå i dem. Går sällan i skor med klackar, men det är roligt att kunna göra det ibland. Men skorna fanns dock inte i min storlek. Självklart önskar jag mig också ett nytt bowlingklot. För idag på träningen var det en som spelar med herrarna som sa att det var verkligen för lätt för mig och att jag skulle behöva skaffa mig ett nytt. Tittade på ett klot innan vi gick och det kostar ungefär mellan 1400-1700 kr beroende på vilket man ska ha och då är det borrat och klart fattade jag. Jag känner att jag har varit dålig på att skriva här på bloggen och att lägga ut bilder. Har väl inte alltid skrivit något varje dag, men från och med imorgon ska jag göra fler inlägg och lägga ut mer fina bilder som jag har tagit. Dessutom måste jag designa om bloggen. Just nu är den inte så rolig tycker jag. Är det någon som har ett förslag hur den kan se ut? Skriv gärna en kommentar där du beskriver hur den kan tänkas se ut. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0