Dundret

Jag och pappa fick en paus från mitt bowling spelande i två timmar så vi åkte upp till Dundret och tittade. Jag har aldrig varit där, men det var verkligen jättefint och vacker utsikt. På väg ner där ifrån såg vi att det var några som hoppade med crossmotorcyklar och gjorde olika tricks i luften. Så vi stannade till där en stund och pappa filmade med kameran. Efter det så åkte vi tillbaka till bowlinghallen och jag spelade de återstående 4 serierna. Sen åt vi middag på Folkets hus. Vi åkte sen och handlade lite godis och dricka på Coop Forum. Efter det åkte vi till baracken som vi bor i och hade lite lördagsmys samtidigt som vi såg på Melodifestivalen. Jag och pappa är överrens om att Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson ska gå vidare till finalen i Globen nästa helg. Nu ska vi hålla tummarna att det blir så. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0