Desperate Housewives

Äntligen har Desperate housewives börjat igen. Det är ett program som jag har sett alla avsnitt av man kan ju bara inte motstå. Programmet är ju så himla bra. Det sista avsnittet på förra säsongen slutade så hemskt med den där kraschen och man ville bara veta vad som hände med en gång. Men de som väljer hur det ska sändas är ju smarta och slutar en säsong när det är som mest spännande så att man vill se nästa börjar. Jag är en av dem, för jag satt bänkad framför tv:n när det började och gick inte därifrån förren det slutade. Men jag blev lite besviken för dagens avsnitt tyckte jag var tråkigt när det bara handlade om hur folk tänkte på hur det kunde ha blivit om en person hade dött eller hur det hade blivit om han hade överlevt osv. Men förhoppningsvis är de kommande avsnitten betydligt mycket bättre. Ser redan fram emot nästa tisdag klockan 21.00. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0