Dagens fynd!

Som jag skrev igår så skulle jag ju köpa ett par bowlingskor idag före träningen och det gjorde jag. Jag och mamma åkte tidigare till bowlinghallen så att jag skulle hinna prova och köpa ett par skor. Det blev ett par 37:or för skorna är väldigt stora i storlekarna. Så nu är jag 575 kr fattigare med det var det värt. Jag fick testa spela ett tag på en bana innan träningen började, för det är ju ovant från början. Tommy som jag köpte skorna av sa att det kan hugga lite när man glider från början. Det tar ungefär 2-3 serier innan man har vant sig. Tidigare har jag bara lånat skor från hallen och det är ju så slitna och stinker svett. Fy! Tränaren skrev ut information om lilla VM för vi har inte fått något brev ännu och det börjar ju nu på fredag. Jag vet inte om det var för skorna eller så var jag väldigt bra idag, för jag spelade en 178 och en 144 poängs serie med typ strike eller spärr hela tiden. Precis innan vi skulle gå fick jag en t-shirt som jag ska ha när jag spelar. Nu väntar jag bara tills på fredag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0