Äntligen helg!

Då var det äntligen helg igen. Det har varit en jobbig vecka med väldigt mycket att göra och dessutom ett nationellt prov i tisdags. Det ska bli skönt att få vila upp sig lite inför ytterliggare ett nationellt prov på torsdag. Imorgon ska jag och pappa åka och bowla. Jag har utmanat honom och jag kommer vinna. Mamma ska sitta och titta ett tag innan hon går iväg och tittar på presenter till mig. Jippi! Jag kommer lägga ut bilder från när vi bowlar. Om det syns något på bilderna för det är moonlight vi ska spela. Men det kan bli ganska coola bilder. Så det är väl det som händer imorgon och på kvällen blir det väl att se på Körslaget som har säsongstart då och käka massor med godis. På måndag fyller man år och då blir det väl att fira med tårta och presenter. Jag hoppas att jag får den där skinnjackan som jag vill ha, den är ju så himla snygg och många andra presenter. Det blir väl att ha kalas någon dag i veckan för släkten och äta ännu mer tårta. Nu ska jag gå till sängs. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0