Träning

Vid tjugo över fyra åkte jag, mamma och pappa iväg till min bowlingträning. Vi var där en liten stund innan så att vi skulle hinna titta på ett nytt klot till mig. Det fanns ett klot som var en 13. Det var jättesnyggt och det var prisvärt också. Det kostar 1550 kr inklusive borrning. Jag bestämde mig för det, så på onsdag ska jag och mamma åka dit igen och då ska vi borra hål för fingrarna i klotet. Det passar ju bra att jag hittade ett tyngre klot, för den 24/3 nästa onsdag alltså ska jag och tre stycken till åka till Älvsbyn och spela match. Fast det är bara division 4. Träningen började sen och jag kastade några träningsslag första innan jag började spela på riktigt. Jag blev faktiskt lite förvånad för jag spelade grymt bra idag. För jag strikade och spärrade nästan hela tiden. Det var bara två eller tre gånger jag misslyckades att spärra. Men det ska bli skönt att få ett tyngre klot, så att jag kan spela bättre. Imorgon är det dags för nationellt prov i engelska läsa/förstå och lyssna/förstå. Jag hoppas att jag lyckas, för engelska är inte det ämne som jag är bäst i menmen. Efter skolan imorgon drar jag nog iväg till farmor så att hon kan hjälpa mig att fixa en sak på halsduken och börja på ett nytt garnnystan. Sen när jag kommer hem måste jag plugga till SO provet som är på onsdag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0