Åka och shoppa

Jag har precis kommit ut ur en varm och skön dusch. Nu håller jag på att göra mig i ordning för jag, mamma och Emil ska åka in till stan och shoppa loss. Vi ska gå på gallerian och titta lite. HM öppnade ju här i veckan, så det blir väl att gå och titta där om man hittar någonting. Det ska tydligen var bra erbjudande där nu. Till exempel om man handlar för 500 kr får man 100 kr i rabatt. Av faster fick jag ett presentkort på SeeMe på 200 kr igår, för att jag har fyllt år. Jag hoppas att jag ska hitta något snyggt där som jag kan köpa. Är också ute efter en ny handväska, eftersom min gamla har gått sönder. Det har blivit ett stort hål i den, inte så praktiskt när saker kan ramla ur. Mamma hade sett två snygga väskor på Åhlens som vi ska gå och titta på idag. Kanske blir det någon av dem som blir min nya väska. Nu ska jag skynda mig så att vi kan åka iväg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0