Vilken smäll!

Sov lite längre idag, eftersom det är lördag. Det är skönt att få sova ut lite. Klev i alla fall upp strax före halv tio. Hjälpte mamma med disken en stund innan vi skulle äta frukost. Vi skulle åka en sväng till Luleå idag, så jag tog en dusch efter jag ätit. Hade inget att göra efter jag var färdig medan jag väntade på de andra. Så jag tog fram halsduken och började sticka lite medan jag såg på invigningen av OS i Vancouver. Åkte någon gång efter halv ett och lämnade Nikki hos Gunnar innan det bar iväg till Luleå. Första stoppet var på Hyundai där vi prov körde en Hyundai i30 CRDI. Den var faktiskt fin! Sen åkte vi in till stan och gick på Smedjan. Där tittade jag och mamma efter någonting till Signe. Hon har ju fyllt ett år den 10/2 och vi ska på kalas för henne imorgon. Kände oss sen hungriga i våra magar så vi åkte till MacDonalds och åt. Men jag är ju inte så förtjust i hamburgare så jag åt bara lite grann. När alla hade ätit färdigt plockade vi bort från bordet och gick mot utgången. Pappa gick först och jag gick efter honom. Helt plötsligt stannar jag till av att jag hör en smäll. Pappa hade gått in i dörren med en jävla smäll. Det bara smällde till. Han fick en bula i huvudet och glasögonen hamnade på sniskan. Han gick in i dörren så hårt att jag trodde att rutan i dörren skulle gå sönder. Vi gick därifrån och garvade så att vi höll på att kissa ner oss. Har inte skrattat så mycket i hela mitt liv. Hur kunde han missa att glasdörren var där. Där har den ju alltid varit. Åkte och handlade innan vi åkte hem. Nu sitter jag här hemma och ska nu gå iväg och se på melodifestivalen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu har du förnedrat mig inför hela världen

2010-02-13 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0