Vattenprojektet

Idag klev jag äntligen upp i tid när klockan ringde. Då gjorde jag mig i ordning, såg på tv och packade gympa väskan. Närmare sju gick jag och tog mig en tallrik med fil och flingor. Såg ett tag på Vakna med The Voice innan jag knallade iväg till bussen. Idag var det en lång skoldag till halv fyra som alltid på torsdagar. Det hände väl inget speciellt förutom på bilden då jag målade och på NO:n då vi arbetade med vattenprojektet (H20=life). Alla klasser på skolan ska komma på ett bidrag och våran klass ska göra en film och någonting som vi inte riktigt bestämt ännu. Efter skolan åkte jag med skolbussen hem. Jag var vrålhungrig när jag kom hem, så det var bara att värma sig lite lax, pressad potatis och till hade jag en sås. Såg på Army Wives med mamma innan vi skyndade oss att åka iväg och handla, så att vi skulle hinna hem till damernas kombination började. Igår kraschade ju Anja Pärson i störtloppet. Har aldrig sett en hemskare krasch, men som tur var gick det bra. Så hon visste inte om hon skulle starta i dagens tävling, för hon hade ont i vaden efter kraschen. Men hon kom till start och kom ner som 5-6 någonting sådant. Nu börjar snart slalom delen av kombinationen. Hon skulle starta där också så nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n och heja allt vad jag har på henne och hoppas att hon vinner allt eller i alla fall tar en pall plats. Håller tummar och tår. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0