Nu är den äntligen färdig!


Idag sov jag ända till halv elva för jag var så himla trött. Jag var ju uppe igår och såg när Marcus Hellner vann och Johan Olsson kom trea. Vilket grymt lopp de svenska killarna gjorde. Hellner och Södergren hjälpte Johan genom att försöka dra ner på tempot, så att den jagande klungan inte skulle ta in på honom. Jag och mamma gick och såg på på tv ett tag. Vid tolv kom vi på att vi inte ätit något, så jag och mamma gick och värmde potatis rulltåra och fläskfile som blev kvar från middagen igår och gjorde lite pepparsås. Efter att vi ätit färdigt gjorde vi oss i ordning, för jag och mamma skulle åka till farmor så att hon kunde hjälpa mig att avmaska halsduken som är färdig nu. Ungefär vid tre kom vi till farmor. Det tog inte många minuter innan hon avmaskat halsduken. Den blev verkligen jättefin. Den här halsduken ska mamma få, jag ska göra en i likadant garn men mörkare gråa färger till mig själv. Jag tog med garnet så att farmor kunde hjälpa mig att nysta upp det plus att göra en början på halsduken. Den blir säkert också jättefin. När vi var färdiga med det bjöd farmor på fika. Jag skrev också av ett recept från Leilas kokbok innan vi åkte till Kvantum och handlade. Till middag åt vi spagetti och köttfärssås. Jag, Emil och pappa har nött Doodle-Jump på pappas iPhone. Det är väldigt beroendeframkallande, men väldigt roligt. Jag har rekord på telefonen med 39633 poäng och pappa kommer inte ens i närheten. Tror att jag ska gå och nöta lite till ;p så att jag slår mitt eget rekord. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0