Lördag

I onsdags kände jag att jag behövde ta en liten paus från bloggandet, har varit ganska mycket med skolan den här veckan. Men nu är jag tillbaka! Igår efter skolan var jag och klippte mig, för håret hade hunnit bli så långt och tjockt igen. Den här gången klippte jag det lite kortare än förra gången och jag blev grymt nöjd. Sen åkte vi bara och handlade innan vi åkte hem och åt middag. Klockan åtta satt jag självklart och såg på Let's Dance. Det kan man ju inte missa. I morse klev jag upp vid åtta och när jag tittade mig i spegeln såg jag hemsk ut i håret. Det stod åt alla de möjliga håll. Så det var bara att ta en dusch. Har sen gjort mig i ordning, för efter vi har ätit frukost ska mamma och jag åka in till stan och köpa ett garn. Sen ska hon skjutsa mig till farmor. Jag ska sova där idag till i morgon. Hon ska hjälpa mig att börja sticka en halsduk. Jag har ju som ni vet börjat sticka lovika vantar på slöjden och jag tycker det är ganska roligt att sticka. Så därför ville jag att hon ska lära mig sticka en halsduk, som jag kan hålla på med hemma. Jag tycker jag hör att det är frukost på gång. Så jag ska nog gå nu, men jag skriver mer när jag är hos farmor. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0