Jaaaaa!!

Som vanligt på en onsdag var jag på skolan från halv nio till två. Efter skolans slut gick jag till vårdcentralen och mötte mamma där. Medan hon gick in och gjorde något satt jag och såg på tv i väntrummet. När hon sen var färdig åkte vi hem och tog oss en macka. Innan vi åkte iväg till stan igen. Vecka 9 är det sportlov och jag längtar verkligen dit, men jag är samtidigt nervös. Då undrar ni säkert varför? Jo, för idag spelade jag mig nämligen vidare till lilla VM i bowling som spelas i Malmberget. Lilla VM kommer att spelas den 5-7 mars i Malmberget alltså. Så det ska bli roligt att få åka dit för första gången. Även om jag kommer sist av alla som spelar, så har jag ju i alla fall varit där och spelat. Men vem vet jag kanske överraskar mig själv och spelar bättre än jag någonsin gjort. Har aldrig varit över 200 poäng. Min bästa serie är precis under just 200 poäng, 193 har jag haft som bäst. Men är det någon gång jag ska vara över det så är det då. Bäst att jag fortsätter med min stressiga vecka och gör klart spanska arbetet som ska lämnas in imorgon. Behöver träna lite på redovisningen också. Så att jag inte bara står där utan att veta vad jag ska göra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0