Höll på att bli tokig!

Igår hade jag nationella provet "läsa och förstå". Det var mycket svårare än jag trodde det skulle vara och det var säkert mer än 6 frågor som jag inte kunde eller inte hann svara på. Efteråt kändes det som om det gick åt helvete. Ursäkta ord valet, men det kändes faktiskt så. Vi hade ju 80 minuter på oss att skriva provet, men det kändes som typ 30 minuter. Jaja, får väl se hur det. Mer kan jag inte göra. Men nu till varför jag egentligen skulle skriva. Igår kväll efter att jag och mamma varit ut en sväng med Nikki våran hund. Satte vi oss framför tv:n och jag passade på att sticka lite på halsduken. Efter att jag stickat ett tag såg jag att det blivit något fel. Jag måste ha tappat en maska. Så då gick jag iväg och ringde till farmor och frågade om jag kunde komma till henne imorgon efter skolan. Så att hon kan hjälpa mig att fixa till felet. När jag slutat prata med henne gick jag tillbaka till vardagsrummet och vad hittar jag under bordet tror du??? Jo, hunden som ligger där under och har rivit ut hela garnystanet till ett enda trassel. Väldigt typiskt! Så i två och en halv timme satt jag och mamma och försökte trassla ut garnet. Ett tag höll jag på att bli tokig. Trodde aldrig att vi skulle få ut det, med tillslut gick det. Men jag var jätte trött efter det, så det var bara att krypa ner i sängen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0