Har inte kunnat skriva!

Jag har inte haft tid att skriva på några dagar, så därför har det blivit ganska så dålig uppdatering här på bloggen. Har varit en ganska stressig början på veckan. För på måndagen var jag, mamma och mormor på stan efter skolan. Efter att vi skjutsat hem mormor åkte jag och mamma iväg på min bowling träning som började fem. Vi var inte hemma förren efter sex. När jag sen kom hem var det bara att börja med NO arbetet som ska redovisas på torsdag. Ursch, jag längtar inte... Blev i stort sett klar med det innan jag lade mig. Igår var jag på skolan först till två och när jag sen kom hem satte jag mig vid datorn och försökte färdigställa spanska arbetet. Vi ska jämföra ett spansktalande land med Sverige och jag valde Kuba. Gjorde klart allt förutom fakta delen som jag ska söka efter idag på spanskan, då vi har datasalen. Blir inte mindre stressigt idag heller, för typ direkt när jag kommer hem ska jag och mamma åka iväg till sista bowling kvalet till lilla VM. När vi kommer hem ska jag bara slänga i mig någonting att äta och sen ska jag göra färdigt spanska arbetet. Måste också förbereda mig inför redovisningen på NO:n imorgon. Nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag sneglar mot tv:n där Vakna med The Voice är på. Kom just på att på fredag ska jag klippa mig efter skolan, det ska bli skönt. Har blivit så långt. Så den här gången ska jag ta lite kortare så att det inte blir så långt så fort. Men nu är det bäst att jag går och gör mig i ordning, så att jag hinner med bussen. Puss!

Kommentarer
Postat av: kajsa :

kan du inte lägga in mer bilder på bla dig och annat :] du har en bra blogg

2010-02-03 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0