Har inte fungerat!

Igår när jag skulle skriva ett inlägg så fungerade inte internet, så jag kunde tyvärr inte skriva. Men igår så var jag i alla fall på skolan till två och sen tog jag bussen hem. När jag kom hem fikade jag en mums mums och sen åkte jag och mamma iväg till vårdcentralen. Där hon skulle göra någonting, men det tog en väldigt lång tid för det var ett akut fall som hennes läkare var tvungen att ta hand om. När vi till slut var färdig där åkte vi och handlade lite snabbt och sen åkte vi bara hem och packade upp varorna. Efter det var det bara att åka iväg igen, för då skulle vi till min bowlingträning som är på måndagar. Idag tyckte jag att det gick bra eller ungefär som det brukar gå. När träningen sen var slut åkte vi till frissan där mamma och mormor skulle klippa sig. Medan mormor klippte sig satt jag och mamma och väntade för vi skulle skjutsa hem henne. Eftersom det blev så stressigt till träningen så hann inte jag och mamma att äta. Så vi åt lite palt hos henne innan vi åkte hem. Precis efter åtta kom vi hem och då var det bara att sätta sig att plugga på matten eftersom vi har prov imorgon. Jag tycker att Kalla gjorde ett kanon lopp när hon åkte och vann igår. Men det var synd att Marcus Hellner hamnade precis utanför pallen. Han missade pallen med ungefär 1 sekund. Hoppas däremot att sverige tar många fler medaljer i detta OS. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0