Alla hjärtans dag

Efter att jag klev upp i morse började jag med engelska berättelsen som ska lämnas in i morgon. Till frukost åt jag två knäckebröd med korv, en apelsin och ett glas godmorgon juice. Tog mig en snabb dusch innan jag fortsatte med engelskan. Vi två skulle vi till faster, Per och Signe. För Signe har nyss fyllt ett år. Så jag hann skriva lite på berättelsen innan vi åkte och sticka något varv på halsduken. Lite efter två kom vi till faster. Titti öppnade presenterna som Signe fick av oss. Det var en docka och ett par byxor och en tröja. Sen fikade vi tårta, bullar och kakor. Bullarna som Titti hade bakat var jättegoda och de var snygga. Efter kalaset åkte vi hem och jag fortsatte att plugga, plugga och återigen plugga. Till middag åt vi fisk, potatis och dill sås. Det var så himla gott alltså! Nu ikväll har jag sett på sista avsnittet av I en annan del av Köping och ätit en chocolate chip cookies. De blev jättegoda faktiskt. Hinner inte skriva något mer nu. Men nya uppdaterningar ser ni här redan imorgon. Ha en trevlig alla hjärtans dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0