Ny bättre blogg

Som ni säkert har märkt så har jag inte uppdaterat så bra här de senaste dagarna. Men det beror på att jag har skaffat mig en ny och bättre blogg. Har ett tag varit lite smått irriterad på att alla inlägg som jag har skrivit inte finns kvar och det vill jag att dem ska göra. Plus att man inte kan dela in inläggen i kategorier som jag också vill kunna göra. Så jag tog beslutet att skaffa mig en ny blogg. Jag och pappa höll på att leta runt på olika sidor där man kan ha en blogg på och kom på en bra lösning. Pappa har ju ett konto på one.com där han har våran hemsida (Nanyoki.se)och då fixade vi så att jag har min blogg på hans användare. För er som fortfarande vill läsa när jag bloggar tycker jag ska titta in på den nya bloggen som heter Grey Confessions by Emma. För det lär nog inte bli så mycket uppdatering på denna blogg. Hoppas att ni fortsätter följa mig när jag bloggar. För jag lovar det kommer bli massor med intressanta inlägg som ni bara inte kan missa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0