3 april 2010

I natt har jag haft i stort sett en sömnlös natt, för Whilma vaknade och grät några gånger. Ibland ville hon gå upp och kissa eller ha någonting att dricka och när hon tillslut somnade så kunde inte jag somna för att hon snarkade så mycket. Klockan kvart över sex vaknade hon och ville se på barnprogram, så jag slog på tv:n och satte på Barnkanalen. Just då var det Bolibompa, så hon blev nöjd och lade sig bakom mig i sängen och pillade på mitt öra samtidigt som hon tittade på tv:n. Jag måste ha slumrat till en liten stund för jag vaknade av att hon puttade i mig och sa att hon behövde kissa. När mamma och pappa vaknade senare så gick vi ut till köket och pratade med dem. Jag bakade sen scones som vi skulle äta till frukost och Whilma stod på en stol och tittade på. Det var min morgon det. För ett tag sedan gick jag, pappa och Whilma en kort promenad med Nikki, så att Whilma skulle få lite frisk luft. Men när vi hade gått en bit orkade hon inte gå så jag var tvungen att bära henne hela vägen hem. Jag har ganska mycket kramp i armarna just nu, men jag får väl se det som träning. Fick just syns på att hon har gått och lagt sig i min säng under täcket och sover. Stackars liten, det är jobbigt att vara sjuk. Men hon blir säkert piggare när hon fått sova en liten stund och sedan ska hon få ett påskägg av oss. Fast hon tror ju det är från påskharen såklart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0