2 april 2010

Hej alla läsare! Idag tog jag mig en sovmorgon, jag tyckte att jag var värd det efter några hektiska veckor med prov och skola. Det var Bambi som kom in i mitt rum och väckte mig någon gång kring elva. Så jag vaknade upp av en stor blöt puss i ansiktet av henne. Bambi är en hund för de som inte vet det. Frukost åt vi en stund senare och efter det tog jag mig en varm och skön dusch medan jag lyssnade på musik. Satt en stund vid datorn sen och tittade på aftonbladet och några bloggar som jag följer. Mamma behövde hjälp i köket sen så jag gick och hjälpte henne. Jag torkade disken och plockade ur diskmaskinen bland annat. Hela morgonen har jag och mamma försökt få tag i min kusins mamma. För när släkten var på kalas här förra veckan pratade vi om att min kusin Whilma skulle komma och sova här, för att hennes föräldrar skulle på middag hos någon ikväll. För en liten stund sedan svarade hon när vi ringde och vi bestämde att hon skulle komma och sova här. Just nu var de på väg att åka och äta lunch någonstans, eftersom de var hungriga efter att ha varit och badat på äventyrsbadet i stan. Hon kommer väl hit vid fem tiden kanske eller nått sånt. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva vilka bloggar det är du följer? kram

2010-04-03 @ 00:47:22
Postat av: Emma

Jag följer Kenzas blogg på kenzas.se och blondinbellas på blondinbella.se.

2010-04-03 @ 06:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0