1 april 2010

När jag stod och borstade tänderna idag på morgonen ringde pappa på min mobil, så jag sprang och svarade med tandkräm i munnen. Man hörde knappt vad jag sa, men i alla fall. Han sa att Tommy som jobbar på bowlinghallen hade ringt till honom och sagt att det hade varit inbrott där och att inbrottstjuvarna hade rensat alla skåp där kloten är inlåsta. Eftersom jag har mitt klot där i ett skåp så tänkte fan vad typiskt när jag knappt har haft klotet i 3 veckor och så går det och blir stulet. Det var väldigt bortslösade pengar tyckte jag. Medan jag stod och funderade på hur jag skulle kunna samla ihop pengar till att köpa ett nytt klot. Började han prata igen i andra änden av telefonen och sa april,april. Då gick det upp för mig att det är första april idag och blev lite irriterade eftersom jag gick på det riktigt ordentligt. Men jag blev samtidigt väldigt lättad att det inte hade blivit stulet. Men när han minst anar det ska han få igen och det rejält också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0